Szanowni Państwo
Starostowie Powiatów
Prezydenci i Burmistrzowie Miast
Wójtowie Gmin
Przypominamy, że integralną częścią umowy w sprawie udzielenia wsparcia finansowego w formie dotacji celowej w ramach Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029
– „Cyfrowy Uczeń” stanowią załączniki:
1) załącznik nr 1 – Wniosek organu prowadzącego o udzielenie wsparcia finansowego na zakup sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych lub narzędzi z zakresu nowoczesnych technologii w roku 2025 składany w ramach Rządowego programu na lata 2025–2029 „Cyfrowy Uczeń”;
2) załącznik nr 2 – Rozliczenie dotacji wg rozdziałów;
3) załącznik nr 3 – Zestawienie wydatków poniesionych na zakup sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych lub narzędzi z zakresu nowoczesnych technologii;
4) załącznik nr 4 – Oświadczenie dotyczące zakupionego sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych lub narzędzi z zakresu nowoczesnych technologii w ramach udzielonego wsparcia finansowego.
Powyższe załączniki nr 2, 3 oraz 4 możecie Państwo pobrać w wersji edytowalnej – w załączeniu. Będą one składane jako sprawozdanie finansowe do Kuratorium Oświaty w Olsztynie w terminie do dnia 15 stycznia 2026 roku.
Natomiast w terminie do 30 czerwca 2026 r. organy prowadzące są zobowiązane do przesłania do Kuratorium Oświaty w Olsztynie sprawozdania merytorycznego. Formularze tego sprawozdania, o którym mowa w § 5 ust 2 zawieranej z Państwem umowy w sprawie udzielenia wsparcia finansowego w formie dotacji celowej w ramach Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029 – „Cyfrowy Uczeń”, opublikuje Minister Edukacji na stronie internetowej MEN.
Kontakt:
Dariusz Człapiński
Starszy wizytator – Wydział Nadzoru Pedagogicznego Kuratorium Oświaty w Olsztynie,
Wojewódzki koordynator ds. innowacji w edukacji
tel. 89 52 32 533, e-mail: dczlapinski@ko.olsztyn.pl